10 Ocak 2010 Pazar

I Just Called To Say I Love You - Stevie Wonder

President Obama Honors Stevie Wonder
No New Years Day to celebrate-
kutlamak için yeni yıl değil

No chocolate covered candy hearts to give away-
vermek için kalpli şekerlerle sarılmış çikolata değil

No first of spring-
ilkbaharın ilk günü değil

No song to sing-
söylemek için şarkı değil

In fact heres just another ordinary day-
doğrusu sadece sıradan bir gün
 
No April rain-nisan yağmuru değil

No flowers bloom-
çiçek açma dönemi değil

No wedding Saturday within the month of June-
hazirandaki herhangi bir cumartesi olan evlilik töreni değil

But what it is, is something true-
fakat doğru olan tek şey var

Made up of these three words that I must say to you-
sana söylemem gereken şu 3 kelimede gizli 
 
I just called to say I love you-
sadece seni sevdiğimi söylüyorum
I just called to say how much I care
sadece seni ne kadar önemsediğimi söylüyorum
I just called to say I love you-
sadece seni sevdiğimi söylüyorum
And I mean it from the bottom of my heart-
 ve bunu kalbimin derinliklerinden gelerek söylüyorum 
No summers high-
yazın ortası değil

No warm July-
temmuz sıcağı değil

No harvest moon to light one tender August night-son 
ayla ışıldayan yumuşak bir ağustos gecesi değil

No autumn breeze-
sonbahar rüzgarı değil

No falling leaves-
düşen yapraklar değil

Not even time for birds to fly to southern skies-
henüz güneyin gökyüzünden kuşların gelme zamanı değil
 
No Libra sun-
erazi burcunun güneşi değil

No Halloween-
cadılar bayramı değil

No giving thanks to all the Christmas joy you bring-
getirdiği neşe için İsaya teşekkür günü değil

But what it is, though old so new-
fakat şu ki,eski olmasına rağmen yeni

To fill your heart like no three words could ever do-
senin kalbini şu üç kelimeyle hiç olmadığı kadar doldurmak için 
I just called to say I love you
-sadece seni sevdiğimi söylüyorum

   I just called to say how much I care-
sadece seni ne kadar önemsediğimi söylüyorum

   I just called to say I love you-
sadece seni sevdiğimi söylüyorum

   And I mean it from the bottom of my heart-
ve bunu kalbimin derinliklerinden gelerek söylüyorum
 
 
I just called to say I love you-
sadece seni sevdiğimi söylüyorum

   I just called to say how much I care-
sadece seni ne kadar önemsediğimi söylüyorum

   I just called to say I love you
-sadece seni sevdiğimi söylüyorum

   And I mean it from the bottom of my heart-
ve bunu kalbimin derinliklerinden gelerek söylüyorum 
I just called to say I love you-
sadece seni sevdiğimi söylüyorum

   I just called to say how much I care
-sadece seni ne kadar önemsediğimi söylüyorum

   I just called to say I love you
sadece seni sevdiğimi söylüyorum

   And I mean it from the bottom of my heart.
from the bottom of my heart
from the bottom of my heart-
ve bunu kalbimin derinliklerinden
 gelerek söylüyorum,
kalbimin en derinlerinden,kalbimin en derinlerinden... 

Hiç yorum yok: