9 Mart 2010 Salı

Save Your Kisses - Natasha Tomas

Save your kisses for me 

Öpücüklerini bana sakla 



Show me how you miss me 

Beni ne kadar özlediğini göster 



Oh, so easily, My loving 

Oh, çok kolayca, aşkım 



Save your kisses for me 

Öpücüklerini bana sakla 



Cause I dont wanna be 

A summer love thing 

Çünkü bir yaz aşkı olmak istemiyorum ] 





The way of your touch is always heavenly 

Dokunuşların hep tanrısal 



I love the way that you are loving me 

Beni sevme şeklini seviyorum 



You wrapped me up in the colour of your love 

Beni aşkının rengiyle sarmaladın 



You must be an angel high from above 

Yukardan gelen bir melek olmalısın 



Köprü: 



[ How can I be sure that you wont go 

Gitmeyeceğinden nasıl emin olabilirim 



And what will be… 

Ve ne olacağından ] 



Nakarat 



Are you gonna be there when I need someone 

Birine ihtiyacım olduğunda orada olacak mısın 



Will I be always just the only one 

Her zaman senin için tek olacak mıyım 



I dont wanna have just another heartbreak 

Tekrar kalbimin kırılmasını istemiyorum 



So tell me is your love true or a fake 

Öyleyse söyle bana aşkın gerçek mi sahte mi 

Hiç yorum yok: